директорські контрольні роботи 2015-2016 н.р.



Про результати проведення
директорських
 контрольних робіт
за І семестр 2015-2016 н.р.

Відповідно до наказу ДНЗ «ЗППЛ» від 12.11.2015 № 150 «Про проведення директорських контрольних робіт на І семестрі 2015-2016 н.р.», згідно затвердженого графіка в терміни з 04.12.2015 по  23.12.2015 були проведені директорські контрольні роботи з предметів загальноосвітньої та професійно-теоретичної підготовки та виробничого навчання.
Задля проведення директорських контрольних робіт були розроблені завдання відповідно до навчальних програм І семестру. 
Директорські контрольні роботи виконали  82,64 % учнів. У порівнянні з минулим навчальним роком:
Навчальний рік
Виконали роботи (%)
2014-2015
84,41
2015-2016
82,64
Різниця
-1,77
Для проведення директорських контрольних робіт були охоплені предмети:
1.                  загальноосвітньої підготовки:
-                     хімія,
-                     українська мова,
-                     українська література,
-                     фізика,
-                     математика;
2.                  професійно-теоретичної підготовки:
Професія
Навчальний предмет
4112 ОКН;
7241.1 Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин
-  спеціальна технологія ремонту,
-  основи радіоелектроніки;
7233 Слюсар-ремонтник
7231 Слюсар з ремонту автомобілів
-  спеціальна технологія;
7212 Електрогазозварник
7212 Електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах
-  обладнання та технологія зварювальних робіт;
7241 Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування
автомобільних засобів
-  діагностика та налагодження електричного та електронного устаткування автомобільних засобів,
-  технічне креслення допуски і технічні виміри,
-  будова та експлуатація автомобіля,
-  слюсарна справа;
4113 Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення
-  технологія обробки інформації,
-  операційні системи та їх обслуговування,
-  комп’ютерні мережі,
-  основи комп’ютерної графіки та Web-дизайну,
-  засоби комп’ютерних інформаційних систем;
7241 Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування
-  спеціальна технологія,
-  електротехніка з основами промислової електроніки.
За результатами виконання директорських контрольних робіт маємо наступні показники:
п/п


Предмети
Кількість учнів
Виконували роботу
% учнів, які виконували роботу
УСПІШНІСТЬ ЗНАНЬ
Успішність %
Якість %
високий рівень
10-12 балів
достатній рівень
середній рівень
початковий рівень
 7-9 балів
4-6 балів
1-3 балів
кіл-ть
%
кіл-ть
%
кіл-ть
%
кіл-ть
%
1
Українська мова
72
62
86
2
3
21
34
39
63
-
0,0
100
37
2
Українська література
102
86
84
14
16
38
44
34
40
-
0,0
100
60
3
Хімія
38
32
84
1
3
5
16
16
50
10
31
100
19
4
Фізика
78
58
74
-
0,0
13
22
16
28
29
50
100
22
5
Математика
58
42
72
-
0,0
5
12
23
55
14
33
100
12
РАЗОМ
348
280
80,46
17
6
82
29
128
46
53
19
100
35
6
Спеціальна технологія ремонту
14
13
93
3
23
4
31
6
46
-
0,0
100
54
7
Основи радіоелектроніки
14
11
79
2
18
7
64
2
18
-
0,0
100
82
8
Спеціальна технологія
18
9
50
-
0,0
8
88,9
1
11,1
-
0,0
100
88,9
9
Обладнання та технологія зварювальних робіт
14
11
79
-
0,0
2
18
6
55
3
27
73
18
10
Діагностика  та налагодження електричного та електронного устаткування автомобільних засобів
44
38
86
1
2
17
45
20
53
-
0,0
100
47
11
Технічне  креслення допуски і технічні виміри
63
57
90
13
21
28
49
17
30
-
0,0
100
70
12
Будова  та експлуатація автомобіля
67
58
86,57
15
26
31
53
11
19
1
2
98
79
13
Слюсарна  справа
43
38
88
8
21
13
34
17
45
-
0,0
100
55
14
Технологія  обробки інформації,

85
65
76
18
28
21
32
26
40
-
0,0
100
60
15
Операційні  системи та їх обслуговування
41
36
88
4
11
17
47
15
42
-
0,0
100
58
16
Комп’ютерні  мережі
21
20
95
8
40
7
35
5
25
-
0,0
100
75
17
Основи комп’ютерної графіки та Web-дизайну
64
49
76,6
4
8
25
51
20
41
-
0,0
100
59
18
Засоби комп’ютерних інформаційних систем
25
25
100
6
24
15
60
4
16
-
0,0
100
84
19
Спеціальна технологія
16
14
87,5
1
7
4
29
8
57
1
7
93
36
20
Електротехніка з основами промислової електроніки.
16
14
87,5
1
7,5
1
7,5
9
64
3
21
79
15
РАЗОМ
545
458
84
84
18
199
43
167
36
8
3
98
61

РАЗОМ
загальноосвітні та професійно-теоретичні предмети
893
738
83
101
17
281
38
295
40
61
5
99
55
В порівнянні з минулим навчальним роком маємо наступний результат:
Навчальний рік
Якість (%)
Загальноосвітня підготовка
Професійно-теоретична підготовка
2014-2015
37
71
2015-2016
35
59
Різниця
-          2
-12
Перевірочні контрольні роботи з виробничого навчання проводились серед груп:
-          «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» -   гр. 145,
-          «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення» - гр. 65, 64, 63, 165,
-          «Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування  автомобільних засобів»  – гр. 55, 53, 54, 155,
-          «Електрогазозварник; електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах» – гр. 35,
-          «Оператор комп’ютерного набору;  електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин» - гр. 14
За результатами виконання перевірочних робіт з виробничого навчання маємо наступні показники:
п/п


Навчальна група
Кількість учнів
Виконували роботу
% учнів, які виконували роботу
УСПІШНІСТЬ ЗНАНЬ
Успішність %
Якість %
високий рівень
10-12 балів
достатній рівень
середній рівень
початковий рівень
 7-9 балів
4-6 балів
1-3 балів
кіл-ть
%
кіл-ть
%
кіл-ть
%
кіл-ть
%
1
гр.14
14
12
85,7
3
25,0
7
58,3
2
16,7
-
0,0
100,0
83,3
2
гр.53
20
13
65
-
0,0
8
61,5
5
25,0
-
0,0
100,0
61,5
3
гр.55
24
21
87,5
-
0,0
13
61,9
8
33,3
-
0,0
100,0
61,9
4
гр.63
21
21
100
6
28,6
14
66,7
1
4,8
-
0,0
100,0
95,2
5
гр.145
16
16
100
1
6,3
8
50,0
7
43,8
-
0,0
100,0
56,3
6
гр.54
24
21
87,5
-
0,0
16
76,2
5
20,8
-
0,0
100,0
76,2
7
гр.165
25
25
100
6
24,0
14
56,0
5
20,0
-
0,0
100,0
80,0
8
гр.155
19
19
100
6
31,6
9
47,4
4
21,1
-
0,0
100,0
78,9
9
гр.64
20
15
75
1
6,7
8
53,3
6
30,0
-
0,0
100,0
60,0
10
гр.35
14
14
100
-
0,0
13
92,9
1
7,1
-
0,0
100,0
92,9
11
гр.65
19
16
84,2
2
12,5
13
81,3
1
5,3
-
0,0
100,0
93,8

РАЗОМ
216
193
89,4
25
13,0
123
63,7
45
20,8
-
0,0
100,0
76,7
  Найкращі результати з виконання директорських контрольних робіт, перевірочних робіт були отримані учнями з:
1.        загальноосвітньої підготовки:
-            українська література – 61 %;
2.        професійно-теоретичної підготовки:
-          основи радіоелектроніки – 82%,
-          засоби комп’ютерних інформаційних систем – 84%,
-          технічне креслення, допуски і технічні виміри – 70%.
3.        професійно - практичної підготовки:
-          «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення» -  
гр. 65 – 93%, гр. 63-95%
-          «Електрогазозварник; електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах» – гр. 35-92%
-          «Оператор комп’ютерного набору ; електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин» – гр. 14 – 83%.
Низький рівень знань учні показали з:
1.                              загальноосвітньої підготовки:
-                                  математика – 12 %,
-                                  хімія – 19 %,
-                                  фізика – 22 %;
2.                              професійно-теоретичної підготовки:
-                                  обладнання та технологія зварювальних робіт – 18%,
-                                  електротехніка з основами промислової електроніки – 15%.
3.        професійно - практичної підготовки:
-          «Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування  автомобільних засобів» -  гр. 55- 60%, гр. 53- 61%,
-          «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» -  гр. 145 – 56%
 При виконання директорських контрольних робіт та перевірочних робіт з виробничого навчання виявлені наступні недоліки :

Навчальний предмет
Недоліки, помилки
1
Українська мова
-  слабо орієнтуються в типах мовлення,
-   допускають помилки при написанні прізвищ та імен,
-  не знають вживання великої літери,
-  не вміють правильно використовувати розділові знаки,
-  використовують при написанні російську «е».                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
2
Українська література
-  не орієнтуються в теоретичних питаннях,
-  допускають помилки при визначенні літературних угрупувань,
-  не вміють складати тези до теми «Українська російськомовна поезія».
3
Хімія
-  не орієнтуються в назві органічних сполук,
-  не знають формул,
-  не розуміють «ізомерію»,
-  не володіють знаннями зі властивостей органічних сполук,
-  не вміють складати та розв’язувати рівняння хімічних реакцій.
4
Математика
-  не знають таблицю множення,
-  не вміють знаходити число з підкореневого числа,
-  роблять помилки при будуванні графічних функцій
5
Фізика
-  не розрізняють фізичні явища,
-  не вірно застосовують фізичні закони, формули,
-  не вміють робити математичні розрахунки за формулами.
6
Спеціальна технологія ремонту
-  не вміють розшифровувати вузли ПК,
-  слабко орієнтуються та плутаються в тестових завданнях.
7
Основи радіоелектроніки
-  слабко визначають характеристики пасивних радіоелементів та недоліків електронно-вакуумного триода.
8
Спеціальна технологія (група 23)
-неуважні при ознайомленні з завданням,
9
Обладнання та технологія зварювальних робіт
-  не достатня ілюстративність матеріалу,
-  велика кількість помилок граматичних та орфографічних
10
Діагностика  та налагодження електричного та електронного устаткування автомобільних засобів
-  не уважні при вивченні запитань та відповідях,
-  учні заздалегідь не беруть на виконання завдання високого рівня.
11
Технічне  креслення допуски і технічні виміри
-  більшість учнів не впоралось з читанням робочих креслень деталей, умовних позначень,
-  не достатньо володіють матеріалом  про перерізи та види конструкторських документів,
12
Будова  та експлуатація автомобіля
-неуважні при ознайомленні з завданням,
13
Слюсарна  справа
-  не знають більшість слюсарних операцій,
-  надають не повні відповіді,
-  не висловлювати та формувати свої відповіді
14
Технологія  обробки інформації
-  не вміють надавати розгорнуті відповіді,
-  треба допрацювати теми: «режими відображення документів», «структура вікна»,
15
Операційні  системи та їх обслуговування
-  не в повній мірі розкриті функції програм,
-  плутаються в тестових завданнях,
-  не знають поняття операційних систем.
16
Комп’ютерні  мережі
-неуважні при ознайомленні з завданням,
17
Основи комп’ютерної графіки та Web-дизайну,
засоби комп’ютерних
-  плутаються у тестових завданнях,
-  не уважно вивчають запитання,
-  плутають графічні редактори,
-  знають не всі розширення графічних форматів.
18
Засоби комп’ютерних інформаційних систем
-  найбільше помилок допущено з тем «інтерфейси», «пристрої зберігання даних».
19
Спеціальна технологія (група 145)
-  не достатньо оволоділи знаннями з принципу роботи магнітного пускача,
-  не за стандартами намальовані схеми,
-  не розрізняють заземлюючі пристрої та їх розміри,
-  відсутні практичні навички ремонту електричних апаратів.
20
Електротехніка з основами промислової електроніки
-  відсутні навички роботи з формулами,
-  не розрізняють явища електромагнітної індукції,
-  плутають паралельне та послідовне з’єднання активних та реактивних опорів.
Виробниче навчання
Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 
-  невірно виконують збирання електричних схем
-  погано орієнтуються в умовних позначеннях апаратів і схем
-  неякісно виконують з'єднання дротів та пайку
-  при виконанні теоретичної частини роблять помилки в рішенні задач 
Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення
-  при роботі з графічними об’єктами недостатньо уяви для формування зображень
-  погано володіють заливкою фігур
-  при роботі з базою даних некоректно встановлюють зв’язки між таблицями у схемі бази даних
при роботі з десяти пальцевим сліпим методом труднощі в роботі з латинською клавіатурою та набором під диктовку
Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування  автомобільних засобів
-  при виконанні слюсарних робіт погано читають креслення, роблять помилки в розмітці та роботі з вимірювальними приладами
-  недостатньо орієнтуються у виборі інструментів для роботи з вузлами та механізмами
-  труднощі при роботі з мультіметром та іншими вимірювальними приладами
-  не слідкують за порядком на робочому місці
Електрогазозварник;  Електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах
-   при зварюванні пластин в нижньому положенні шва не витримують ширину та висоту валика
-  при зварюванні пластин встик не витримують розмір зазору при збиранні та прихватці
Оператор комп’ютерного набору;
Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин
-  помилки під час  пайки та  монтажу материнської плати
-   заміри вольтажу 
Виходячи з результатів директорських контрольних робіт з загальноосвітньої, професійно-теоретичої підготовки та перевірочних робіт з професійно-практичної підготовки
НАКАЗУЮ:
1.                  Відмітити хороші показники за результатами директорських контрольних робіт серед викладачів з навчальних предметів:
-                     українська література,
-                     основи радіоелектроніки,
-                     засоби комп’ютерних інформаційних систем,
-                     технічне креслення, допуски і технічні виміри,
2.                  Відмітити хороші показники за результатами перевірочних робіт з професій:
-          «Оператор комп’ютерного набору; електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин електроустаткування», майстер виробничого навчання Петренко Є.В.,
-          «Електрогазозварник; електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах», майстер виробничого навчання Горбіч О.І.,
-          «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення», майстри виробничого навчання Томчук М.Г., Коцур А.І.
3.                  Викладачам навчальних предметів за результатами яких учні мають низьку якість знань, а саме:
-                     хімія,
-                     фізика,
-                     математика,
-                     обладнання та технологія зварювальних робіт,
-                     електротехніка з основами промислової електроніки,
 та майстрам виробничого навчання груп № 53, 55 з професії «Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування  автомобільних засобів», групи № 145 з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» постійно проводити індивідуальну роботу серед учнів з усунення недоліків та підвищення рівня знань з предметів та виробничого навчання. Під час складання завдань, вправ до уроку більше уваги приділяти практичній спрямованості та диференціації навчання.
4.                  Керівникам методичних комісій Кардіян Т.М., Курочка Н.М. розглянути на засіданнях методичних комісій результати виконання учнями директорських контрольних робіт та питання щодо покращення результатів навчання учнів у ІІ семестрі 2015-2016н.р.
5.                  Методисту Згурській Т.В., керівнику методичної комісії Курочка Н.М.:
-                      порівняти недоліки виявлені під час виконання учнями І курсу перевірочних робіт з загальноосвітніх предметів та виявленими під час виконання учнями директорських контрольних робіт,
-                     зробити аналіз проведеної викладачами загальноосвітніх предметів (хімія, математика, фізика) роботи серед учнів І курсу щодо усунення виявлених недолік на початку І семестру навчального року.
6.                  Заступнику директора з НВР Павленко О.О. та методисту Згурській Т.В. проаналізувати причини низького рівня знань учнів та посилити контроль над виконанням викладачами заходів з підвищення рівня знань учнів.
7.                  Методисту Згурській Т.В. ознайомити педагогічний колектив з результатами директорських контрольних робіт на інструктивно-методичній нараді.
8.                  Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Директор                                                                              В.П. Цвєтков






Виконавець
Згурська Т.В.

Немає коментарів:

Дописати коментар