Вчаться у тих, кого люблять.
В.Шаталов
В.Шаталов
Шановні педагоги! Випала нагода звернутись до Вас та запропонувати Вам пригадати своє дитинство, шкільні роки, навіть, студентське життя. Пригадайте своїх вихователів та вчителів, своє ставлення до них. А зараз, пригадайте тих педагогів, які були для Вас взірцем, тих, завдяки кому Ви невагаючись ступили на стежку педагогіки. Що Вас приваблювало в них? Не помилюсь, якщо відповім за Вас, любов до своєї праці та дітей!
Нічого не змінилось,
від нас і сьогодні вимагають відданість своїй роботі та любов до учнів. Але чому
ми все рідше бачемо захоплення нами в очах наших учнів? Як ми збираємось
зростати професійно, не маючи підтримки у наших починаннях та ідеях з боку
учнів, не маючи очікуваного результату? Як підняти рівень взаємодії з учнями на
необхідну височень? Пропоную ще раз перелічити разом головні риси, що були
притаманні нашим кращим педагогам. І так, шановні, складемо словесний портрет
успішного педагога:
1. любить учнів без виключень, просто тому,
що вони – діти;
2. справедливий та добрий, бо більш за все
дитину ранить несправедливість;
3. ходить на роботу не відбувати свої години,
а проживати разом з учнями;
4. творча діяльність передбачає розвиток
учнів, постійний пошук нових форм взаємодії;
5. цікавиться змінами учнів, дивується та
радіє разом з учнями;
6. знає дитячу психологію, розуміє душу учня;
7. ніколи не ображає батьків учня, навіть,
якщо вони заслуговують на це;
8. взірець вихованності та культури
поведінки.
Помітили, що у перелік я не внесла ні знання свого
предмету, ні вміння володіти інноваційними технологіями та інтерактивними
формами і методами, ні постійне самовдосконалення та розвиток творчого
характеру, та таке інше. По-перше, це
наш безпосередній обов’язок і кожен раз про це нагадувати – вже
не повага до самого себе. По-друге, все це не буде мати своєї сили без
взаємопорозуміння між нами та учнями. Тому, любі мої, давайте зосередимось на
головному – на наших учнях. А що до методики викладання та набуття
педагогічного досвіду, саме про це буде постіна рубріка у ліцейній газеті - «Сходинки до педагогічної майстерності».
Методист, Згурська
Т.В.
Дякую. Я з вами цілком згодний.
ВідповістиВидалити