суботу, 19 березня 2016 р.

Звернення.


Вчаться у тих, кого люб­лять.
В.Шаталов




Шановні педагоги! Випала нагода звернутись до Вас та запропонувати Вам пригадати своє дитинство, шкільні роки, навіть, студентське життя. Пригадайте своїх вихователів та вчителів, своє ставлення до них. А зараз, пригадайте тих педагогів, які були для Вас взірцем, тих, завдяки кому Ви невагаючись ступили на стежку педагогіки. Що Вас приваблювало в них? Не помилюсь, якщо відповім за Вас, любов до своєї праці та дітей!
Нічого не змінилось, від нас і сьогодні вимагають відданість своїй роботі та любов до учнів. Але чому ми все рідше бачемо захоплення нами в очах наших учнів? Як ми збираємось зростати професійно, не маючи підтримки у наших починаннях та ідеях з боку учнів, не маючи очікуваного результату? Як підняти рівень взаємодії з учнями на необхідну височень? Пропоную ще раз перелічити разом головні риси, що були притаманні нашим кращим педагогам. І так, шановні, складемо словесний портрет успішного педагога:
1.      любить учнів без виключень, просто тому, що вони – діти;
2.      справедливий та добрий, бо більш за все дитину ранить несправедливість;
3.      ходить на роботу не відбувати свої години, а проживати разом з учнями;
4.      творча діяльність передбачає розвиток учнів, постійний пошук нових форм взаємодії;
5.      цікавиться змінами учнів, дивується та радіє разом з учнями;
6.      знає дитячу психологію, розуміє душу учня;
7.      ніколи не ображає батьків учня, навіть, якщо вони заслуговують на це;
8.      взірець вихованності та культури поведінки.
Помітили, що у перелік я не внесла ні знання свого предмету, ні вміння володіти інноваційними технологіями та інтерактивними формами і методами, ні постійне самовдосконалення та розвиток творчого характеру, та таке інше.  По-перше, це наш безпосередній обовязок і кожен раз про це нагадувати – вже не повага до самого себе. По-друге, все це не буде мати своєї сили без взаємопорозуміння між нами та учнями. Тому, любі мої, давайте зосередимось на головному – на наших учнях. А що до методики викладання та набуття педагогічного досвіду, саме про це буде постіна рубріка у ліцейній газеті  - «Сходинки до педагогічної майстерності».

Методист, Згурська Т.В.


   

1 коментар: