неділя, 11 грудня 2016 р.

Маркетингове управління професійно-технічним навчальним закладом в умовах ринкової економіки.





Видами діяльності 
маркетингової служби ПТНЗ є: 

  • дослідницька (підготовка і проведення маркетингових досліджень; створення маркетингової інформаційної системи);
  • комунікаційна (забезпечення взаємодії між споживачами освітніх послуг і роботодавцями; цілеспрямована й комплексна дія на зовнішнє і внутрішнє середовище навчального закладу для досягнення основних стратегічних цілей і рішення оперативних завдань); 
  • управління маркетингом (аналіз, цілепокладання, планування, організація, контроль і корекція діяльності 3 навчального закладу щодо виявлення і задоволення запитів споживачів із врахуванням цілей та можливостей ПТНЗ).
Більш детально можна ознайомитись зі змістом за посиланням http://lib.iitta.gov.ua/106664/

Немає коментарів:

Дописати коментар