Ш.Амонашвілі
Продовжуємо тему про те, що процес навчання повинен
бути цікавим. Викладачі загальноосвітніх предметів ДНЗ «Запорізький
правобережний професійний ліцей» 28.02.2017 р. проводили серед учнів І-ІІ
курсів навчання on-line-квест з загальноосвітніх предметів "Просторова головоломка".
Ця гра являє собою такий собі «симбіоз», що складається з сучасних
вподобань учнів – це Інтернет, та цілого
ряду завдань навчально-виховного процесу.
Для організації та проведення on-line-квесту використовувалось
медіа середовище ліцею та власні блоги викладачів-рефері, які спостерігали за
перебігом on-line-квесту та дотриманням порядку
його проходження. Реєстрація учасників, проходження інструктажів з умов гри,
проходження самого on-line-квесту та збори вражень від гри (рефлексія), а також фіксування
результатів – все було побудовано за допомогою сервісів Google. Організаторами та
керівниками гри були:
-
адміністратор та керівник гри – Згурська Т.В., методист;
-
автори завдань – викладачі загальноосвітніх предметів, а саме:
1.
українська література, зарубіжна література – Лосева К.С.,
2.
іноземна мова – Швецова В.С.,
3.
історія України – Казаченко Т.Г.,
4.
математика – Цвєтков В.П.,
5.
фізика – Герасименко Т.Г.,
6.
хімія – Курочка Н.М.,
7.
біологія – згурська Т.В.,
8.
географія – Ананко О.Ю.,
9.
Захист Вітчизни – Міщенко Р.В.,
10.
Фізична культура – Шевцова А.П;
-
викладачі рефері – Лосєва К.С., Міщенко Р.В., Швецова В.С.
До
структури оn-line-квесту входило 10 частин завдань, кожна частина
відповідав своєму предмету. Обов’язковими умовами формування завдань до оn-line-квесту були:
-
завдання складаються державною мовою, виняток завдання з іноземної мови, що
складаються мовою навчального предмету;
-
мають універсальний характер, тобто розраховані на учнів І-ІІ курсу;
-
розраховані на використання аудиторних, позаурочних та побутових знань з
предметів;
-
передбачають розвиток уміння аналізувати та робити висновки, розвиток
спостережливості, розвиток уваги;
-
оформлюються за допомогою Google Forms;
-
мають естетичну привабливість.
Оn-line-квест сере
учнів І та ІІ курсів проходив одночасно.
Для входу в оn-line-квест використовувались канали викладачів-рефері
(блоги).
Гра проходила в один етап,
загалом учнями виконувалось 46 вправ. Максимальна кількість балів за умовами оn-line-квесту – 50 балів.
Під час підбиття підсумків враховувались набрані
бали та час проходження гри.
Таким чином, між собою
розподілили друге та третє місця команди навчальних груп, що набрали однакову
кількість балів - 26, але виконали вправи за різний час – 18 хв.55с, 28хв.7с.
Перше місце посіла команда навчальної групи, що
набрала найбільшу кількість балів – 30, хоча час проходження ними оn-line-квесту – 38 хв. 54 с., як то
кажуть «тихіше їдеш далі будеш».
Команди -переможці очікують на
своє визнання на загальноліцейній лінійці, а творчий склад викладачів ліцею
свою винагороду отримав відразу. По завершенню оn-line-квесту команди проходили опитування щодо вражень
від гри виставляли оцінки за
десятибальною шкалою. Ми отримали приємний
результат:
-
66,7 % - 10 балів;
-
16,65% - 9 балів;
02.03.2017р.
Згурська Т.В., методист
ДНЗ «Запорізький правобережний ПЛ»
Немає коментарів:
Дописати коментар