середу, 1 березня 2017 р.

Оn-line-квест.


       
Одноманітність у роботі стомлює 
не лише учня, але й учителя
Ш.Амонашвілі


Продовжуємо тему про те, що процес навчання повинен бути цікавим. Викладачі загальноосвітніх предметів ДНЗ «Запорізький правобережний професійний ліцей»  28.02.2017 р. проводили серед учнів І-ІІ курсів навчання on-line-квест  з загальноосвітніх предметів "Просторова головоломка".

Ця гра являє собою такий собі «симбіоз», що складається з сучасних вподобань учнів – це Інтернет, та  цілого ряду завдань навчально-виховного процесу.
Для організації та проведення on-line-квесту  використовувалось медіа середовище ліцею та власні блоги викладачів-рефері, які спостерігали за перебігом on-line-квесту та дотриманням порядку його проходження. Реєстрація учасників, проходження інструктажів з умов гри, проходження самого on-line-квесту та збори вражень від гри (рефлексія), а також фіксування результатів – все було побудовано за допомогою сервісів Google. Організаторами та керівниками гри були:
-                     адміністратор та керівник гри – Згурська Т.В., методист;
-                     автори завдань – викладачі загальноосвітніх предметів, а саме:
1.                українська література, зарубіжна література – Лосева К.С.,
2.                іноземна мова – Швецова В.С.,
3.                історія України – Казаченко Т.Г.,
4.                математика – Цвєтков В.П.,
5.                фізика – Герасименко Т.Г.,
6.                хімія – Курочка Н.М.,
7.                біологія – згурська Т.В.,
8.                географія – Ананко О.Ю.,
9.                Захист Вітчизни – Міщенко Р.В.,
10.            Фізична культура – Шевцова А.П;
-                     викладачі рефері – Лосєва К.С., Міщенко Р.В., Швецова В.С.
До структури  оn-line-квесту входило 10 частин завдань, кожна частина відповідав своєму предмету. Обов’язковими умовами формування завдань до оn-line-квесту були:
-                     завдання складаються державною мовою, виняток завдання з іноземної мови, що складаються мовою навчального предмету;
-                     мають універсальний характер, тобто розраховані на учнів І-ІІ курсу;
-                     розраховані на використання аудиторних, позаурочних та побутових знань з предметів;
-                     передбачають розвиток уміння аналізувати та робити висновки, розвиток спостережливості, розвиток уваги;
-                     оформлюються за допомогою Google Forms;
-                     мають естетичну привабливість.
Оn-line-квест  сере учнів І та ІІ курсів проходив одночасно.
Для входу в оn-line-квест використовувались канали викладачів-рефері (блоги).
Гра проходила в один етап, загалом учнями виконувалось 46 вправ. Максимальна кількість балів за умовами  оn-line-квесту – 50 балів.
Під час підбиття підсумків враховувались набрані бали та час проходження гри.
Таким чином, між собою розподілили друге та третє місця команди навчальних груп, що набрали однакову кількість балів - 26, але виконали вправи за різний час – 18 хв.55с, 28хв.7с.
Перше місце посіла команда навчальної групи, що набрала найбільшу кількість балів – 30, хоча час проходження ними оn-line-квесту – 38 хв. 54 с., як то кажуть «тихіше їдеш далі будеш».
Команди -переможці очікують на своє визнання на загальноліцейній лінійці, а творчий склад викладачів ліцею свою винагороду отримав відразу. По завершенню оn-line-квесту команди проходили опитування щодо вражень від гри  виставляли оцінки за десятибальною шкалою.  Ми отримали приємний результат:
-                     66,7 % - 10 балів;
-                     16,65% - 9 балів;
-                     16,65% - 8 балів.





02.03.2017р.
Згурська Т.В., методист
ДНЗ «Запорізький правобережний ПЛ»





Немає коментарів:

Дописати коментар